Sömn? Vad är det?

publicerat i Familjen;
Tänk att en sån liten grabb kan käka så mycket och så ofta. Fast ju för sig så skiter han ju 4-6ggr per dag också😉 Visa dagar/nätter känns det som att jag inte gör annat än ammar honom. Under flera år har jag jobbat med att mjölka kor på bondgårdar och nu känner jag mig själv som en mjölkande kossa. Det som orken och tiden räcker till just nu är att amma, sova, äta, gå på dass och har man tur kan man slänga in en dusch då och då och kanske till och med en promenad ibland😊
Även om det är riktigt mysigt med den närkontakten jag får med Tage så längtar jag ändå tills han börjar äta lite mindre ofta och när jag får sova längre på nätterna. Sömn älskade sömn, vad jag saknar dig☺️

Goaste lilla killen❤️


Taggar: babynest, bebis, mys;

Kommentera inlägget här :